نحوه کار با کابین شخصی در بروکر آلپاری
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

دستورالعمل کابین شخصی در بروکر آلپاری

 

بروکر آلپاری یکی از مشهورترین و معتبرترین بروکرهای معاملاتی در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. بدین منظور معامله گران بسیاری از داخل ایران و دیگر کشورهای دنیا علاقه‌مند هستند تا به طور کامل از امکانات آلپاری بهره مند شده و از آن استفاده کنند.

در ابتدا بهتر است به طور خلاصه با اطلاعات کلی این بروکر آشنا باشید. این اطلاعات در جدول زیر گردآوری شده است.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

???? نام بروکر آلپاری | Alpari
???? وبسایت اصلی وبسایت بروکر آلپاری
✅ لینک ثبت نام و افتتاح حساب افتتاح حساب در آلپاری
???? پشتیبانی به زبان فارسی پشتیبانی تلگرام آلپاری
پشتیبانی واتساپ آلپاری
???? ایمیل پشتیبانی support[@]alpari.com
???? کشور محل تاسیس روسیه
???????? خدمات به ایرانیان بله
????️ امتیاز کاربران ۹۲٪
???? سال تاسیس ۱۹۹۸

 

به منظور استفاده از قابلیت های معاملاتی گسترده بروکر آلپاری که هر سال در حال پیشرفت و بهینه‌سازی است، باید در ابتدا به ثبت نام در بروکر آلپاری اقدام کنید.

 

نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری | شماره کابین بروکر آلپاری

 

ثبت نام آلپاری | ورود به بروکر آلپاری Alpari

ثبت نام و شروع به معامله در بروکر آلپاری آسان تر از چیزی است که تصور می‌کنید. تنها با دنبال کردن گام های زیر می‌توانید در بروکر آلپاری ثبت نام کرده و شروع به معامله کنید.

بهتر است قبل از شروع ثبت نام از فیلترشکن استفاده کنید. با این حال امکان ثبت نام بدون فیلترشکن نیز وجود دارد.

در ابتدا روی لینک افتتاح حساب در آلپاری کلیک کنید تا به صفحه اول ثبت نام بروکر آلپاری منتقل شوید.

در این صفحه کافی است اطلاعات اولیه و ساده از خودتان مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن را وارد کنید. یادتان باشد این اطلاعات را اشتباه وارد نکنید چون ارتباط بروکر با شما از این طریق خواهد بود.

در ادامه باید محل سکونت خود را معین کنید و کشور خود را انتخاب کنید. پس از آن نیاز است اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را از طریق ایمیل یا پیامک به شماره همراه، تایید کنید.

این تایید از طریق ارسال ایمیل یا یک پیامک به شماره همراه شما انجام می‌شود و شما با وارد کردن شماره ارسالی در صفحه مربوطه به تایید ایمیل یا شماره می‌پردازید.

حالا دیگر به راحتی می‌توانید به پنل شخصی آلپاری خود دسترسی داشته باشید و به ویرایش کابین آلپاری خود بپردازید و اطلاعات جانبی را تکمیل کنید یا اینکه به سراغ احراز هویت بروید و حساب خود را برای معامله کردن آماده کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش بیشتری برای ثبت نام در آلپاری دارید، یک آموزش تصویری کامل در صفحه بررسی بروکر آلپاری برای شما آماده شده است.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

ورود به کابین شخصی آلپاری | شماره کابین آلپاری چیست؟

پس از این برای هر بار ورود به حساب آلپاری نیاز به شماره کابین یا پنل در آلپاری دارید. برای جواب سوال اینکه شماره کابین شخصی آلپاری کجاست، باید به سراغ ایمیل خود بروید. در هنگام ثبت نام این شماره کابین به ایمیل شما ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانید به شماره کابین در آلپاری دسترسی پیدا کنید.

پس از ورود شماره کابین کافی است رمز عبور خود را که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اید وارد کنید تا به راحتی در آلپاری وارد شوید و به سراغ اهداف معاملاتی خود بروید.

پنل شخصی آلپاری دارای بخش های مختلفی است که می‌توانید از آن برای تکمیل اطلاعات خود، تنظیمات حساب کاربری خود در آلپاری و دیگر مسائل مانند احراز هویت و ارتباط با پشتیبانی بهره بگیرید.

 

وبسایت بروکر آلپاری | وبسایت اصلی بروکر آلپاری

 

احراز هویت بروکر آلپاری | ورود به کارگزاری آلپاری

همانطور که می‌دانید برای ادامه فعالیت در بروکر آلپاری مانند هر بروکر معتبر دیگری نیاز به احراز هویت دارید تا از سو استفاده های احتمالی، کلاهبرداری آلپاری و دیگر مسائل مانند پولشویی در امان باشید.

احراز هویت در اکثر بروکرها روند مشابهی دارد و در احراز هویت بروکر آلپاری نیز شما باید اطلاعات و مدارک لازم را برای تایید هویت خود در اختیار بروکر قرار دهید.

این مدارک معمولا شامل تصویر کارت شناسایی یا گواهینامه، پاسپورت و همینطور مدرکی برای اثبات سکونت شما در محلی که در فرم ثبت نام ارائه می‌کنید،‌ می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

این مدارک باید به صورت فایل اسکن شده از طریق کابین آلپاری ارسال شود. شما می‌توانید در کنار این موارد، در صورت ناقص بودن اطلاعات شناسایی خود، آنها را از طریق پنل شخصی ویرایش کنید.

معمولا چند روز طول می‌کشد تا بروکر آلپاری مدارک شما را بررسی کرده و آنها را تایید کند. پس از تایید مدارک شما آماده هستید که به واریز به بروکر آلپاری بپردازید و از حساب های متنوع آن برای معامله استفاده کنید.

 

حساب دمو بروکر آلپاری Alpari

بروکر پر طرفدار و معتبر آلپاری یک حساب دمو یا تمرینی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بدون استرس و ریسک، به معامله با سرمایه مجازی بپردازند و مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشند.

در واقع معامله بر روی یک حساب دمو (Demo) آلپاری راهی آسان برای یادگیری نحوه معامله موثر بدون در معرض ریسک قرار دادن سرمایه شخصی، محسوب می شود.

با اینکه حساب رایگان دمو در این بروکر به طور اختصاصی برای معامله گران تازه کار طراحی شده است، اما معامله گران با تجربه نیز می‌توانند از امکانات آن بهره‌ مند شوند.

به این شکل که بسیاری از معامله گران حرفه‌ای و با تجربه معمولا در ابتدا استراتژی های معاملاتی و تکنیک های جدید خود را بدون ریسک بر روی حساب دمو امتحان می‌کنند و پس از اینکه نتیجه مثبتی از آن دریافت کردند، آن را به حساب زنده و واقعی منتقل می‌کنند.

حساب معاملاتی دمو یا تمرینی برای بسیاری از معامله گران ابزاری بسیار کاربردی و آموزنده محسوب می‌شود. از مزایای اصلی این نوع حساب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک رویکرد کاربری برای یادگیری مباحث مقدماتی معامله در بازارهای معاملاتی
  • معامله کردن بدون در معرض ریسک قرار دادن سرمایه شخصی خودتان
  • یک راه آسان برای آشنا شدن با پلتفرم های معاملاتی محبوب متاتریدر 4 و متاتریدر 5

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری | شماره کابین شخصی بروکر آلپاری

 

حساب نانو (Nano) در بروکر آلپاری

اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نیستید و پس از فعالیت با حساب دمو می‌خواهید طعم واقعی معاملات را با سرمایه اندکی بچشید، حساب نانو آلپاری برای شما طراحی شده است.

در واقع با حداقل واریز بسیار کم و ارائه بسیاری از امکانات حساب استاندارد، می‌توانید استراتژی خود را ریسک محدود به سرمایه اندک، امتحان کنید و سپس سراغ معاملات بزرگتر بروید.

بنابراین این نوع حساب برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه کمی وارد معاملات شوند و ریسک کمتری را متحمل شوند مناسب است.

در این حساب نیازی به سرمایه گذاری اولیه ندارید، اهرم در این حساب نیز تا ۱ به ۵۰۰ در دسترس قرار داده شده است. این نوع حساب نیز بدون کمیسیون بوده و سقف حداکثر واریز ندارد. با اجرای آنی معاملاتی این حساب می‌توانید اسپردی از 1.7 در معاملات دریافت کنید.

سطح مارجین کال این حساب بر روی 50 درصد تنظیم شده است و استاپ اوت (Stop Out) نیز بر روی ۱۰ درصد قرار گرفته است. برای معامله در این حساب باید حداقل حجم معاملاتی 0.01 لات و حداکثر 1 لات را در هر معامله رعایت کنید.

حداکثر تعداد دستورهای معاملاتی در این حساب 1000 دستور بوده و حجم حداکثر آنها باید تا 5 لات باشد. همینطور می‌توانید تا 100 دستور در حال انتظار داشته باشید.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

حساب استاندارد (Standard) در آلپاری

حساب استاندارد آلپاری به افرادی پیشنهاد می‌شود که دارای حداقل تجربه هستند و می‌توانند ریسک را تحمل کنند.

این نوع حساب انعطاف پذیری بیشتری نسبت به حساب نانو دارد و بین معامله گران نیز محبوبیت زیادی دارد.

در این نوع حساب تنها نیاز به واریز 100 دلار یا بیشتر است و لوریج معاملات 1 به 1000 است. ارزهای پشتیبانی شده در حساب استاندارد شامل USD، EUR، GBP و NGN می‌شود. این نوع حساب بدون کمیسیون بوده و معاملات در آن معمولا به صورت آنی اجرا می‌شوند.

اسپرد در حساب استاندارد از 1.2 شروع می‌شود و سطح مارجین کال بر روی 60 درصد و سطح استاپ اوت بر روی ۲۰ درصد تنظیم شده است.

حداقل حجم در هر معامله 0.01 لات و حداکثر حجم نیز 30 لات تعیین شده است. با این حال شما می‌توانید به تعداد نامحدودی دستور معاملاتی داشته باشید که حجم کل آنها به 100 لات می‌رسد.

 

حساب ECN در بروکر آلپاری

برای افرادی که تجربه‌ای حرفه‌ای از معاملات فارکس می‌خواهند، بهره‌گیری از حساب‌ های ECN که مجهز به شبکه ارتباطی الکترونیک (Electronic Communication Network) است، پیشنهاد می‌شود.

با این سیستم اتوماتیک به طور مستقیم با بانک‌ ها، بروکرها و دیگر فراهم‌ کنندگان نقدینگی ارتباط خواهید داشت و به بهترین قیمت Ask و Bid و کمترین اسپرد دسترسی پیدا خواهید کرد.

به دلیل امکانات این حساب،‌ حداقل واریز آن 500 دلار تعیین شده است و لوریج ارائه شده تا ۱ به ۳۰۰۰ است. کمیسیون این نوع ۱.۶ به ازای هر لات بوده و سقفی برای حداکثر واریز آن تعیین نشده است.

اسپرد در این نوع حساب تنها از 0.4 شروع می‌شود و مارجین کال حساب ECN بر روی 100 درصد تنظیم شده است و سطح استاپ اوت نیز ۶۰ درصد است.

حداقل حجم معاملاتی 0.01 لات و حداکثر حجم نیز 50 لات است. تعداد و حجم حداکثر دستورهای معاملاتی در این حساب نامحدود است.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری | آموزش کابین آلپاری

 

حساب ECN Pro در بروکر آلپاری

اگر حتی امکانات حساب ECN معمولی برای نیازهای معاملاتی شما کافی نیست، می‌توانید به باشگاه حرفه‌ای‌ها بپیوندید و از قابلیت‌های ویژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتی MT4 بهره بگیرید.

با این حساب اسپردهای بهتری برای معاملاتی خود دریافت می‌کنید و دسترسی بهتر و سریعتری به نقدینگی بدون واسطه با فراهم کنندگان نقدینگی خواهید داشت.

البته برای استفاده از این حساب باید سرمایه حداقل موردنیاز آن را دارا باشید. حداقل واریز در این نوع حساب مبلغ ۵۰۰ دلار است که به دلیل قابلیت‌ های ویژه حساب ECN Pro تعیین شده است.

اهرم حداکثر در این نوع حساب ۱ به ۳۰۰۰ است و معاملات در این نوع حساب بدون کمیسیون و بدون سقف برای حداکثر واریز انجام می‌شود. اسپرد نیز مانند حساب ECN از 0.4 شروع می‌شود.

مارجین کال این نوع حساب 120 درصد بوده و سطح استاپ اوت نیز بر روی ۶۰ درصد تنظیم شده است. حداقل و حداکثر حجم معاملاتی نیز به ترتیب 0.01 لات و 250 لات است. تعداد و حجم حداکثر دستورهای معاملاتی نیز نامحدود است.

فراموش نکنید که اسپردها شناور هستند و ممکن است در دوره های زمانی خاص و تغییر شرایط بازار، افزایش پیدا کنند.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

حساب PAMM در بروکر آلپاری

اگر به سرمایه گذاری در بازارهای معاملاتی علاقه‌مند هستید و سرمایه کوچک مناسبی در اختیار دارید اما هنوز تجربه کافی برای معامله به طور مستقل ندارید، سرمایه گذاری در یک یا چند حساب PAMM و استفاده از تجربیات دیگران برای درآمدزایی ایده بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

پتانسیل سودآوری از این روش به هیچ روشی محدود نشده است و اگر انتخاب درستی داشته باشید می‌توانید به سودآوری بسیار خوبی برسید و امکان برداشت در هر زمانی برای شما مهیا خواهد بود.

به منظور بررسی عملکرد مدیران حساب مختلف و همکاران احتمالی خود در این زمینه، بررسی رتبه بندی مدیران حساب و میزان سودآوری آنها در گذشته می‌تواند کمک بسیاری راهگشا باشد.

بروکر معتبر آلپاری به معامله گران باتجربه‌ای که نتایج مثبت و تحسین برانگیزی در معاملات نشان می‌دهند پیشنهاد می‌کند که به یک مدیر حساب PAMM تبدیل شوند تا با سرمایه بیشتری بتوانند سودآوری کنند.

سرمایه گذاران همینطور می‌توانند یک پرتفوی PAMM را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. پرتفوی PAMM در واقع مجموعه‌ای از چندین حساب پم محسوب می‌شود که به وسیله‌ی آن سرمایه گذاران می‌توانند تنوع بخشی کرده و ریسک خود را کمتر نگه دارند و در واقع تمام سرمایه خود را تنها به یک حساب اختصاص ندهند.

در هنگام بررسی رتبه‌ بندی حساب های PAMM بهتر است مدیران تازه کاری که دارای سطح بالایی از سودآوری هستند را انتخاب نکنید بلکه به سراغ مدیران حسابی بروید که در بلند مدت یا حداقل یک سال نتایج مثبتی از خود نشان داده‌اند.

 

سوالات متداول کابین شخصی آلپاری

آیا کابین شخصی در حساب های معاملاتی مختلف ظاهر و کاربرد متفاوتی دارد ؟

خیر، در بروکر آلپاری ???? حساب های معاملاتی نانو ????، استاندارد ????، ECN ???? و ECN-Pro ???? ارائه می شوند که همگی کابین شخصی یکسانی دارند، لذا این که از کدام حساب استفاده می کنید اهمیتی ندارد و آموزش کابین شخصی آلپاری برای همه آن ها یکسان است.

برای بهره مندی از این حساب ها می توانید وارد بخش ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاری شوید.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

آیا برای آموزش کابین شخصی آلپاری می توان با تیم پشتیبانی در تماس بود؟

بله،‌ اگرچه محتوای آموزشی بسیاری برای این موضوع توسط بروکر آلپاری ???? و نمایندگان رسمی آن آماده شده است اما در صورت نیاز می توانید با کمک لینک های ???? پشتیبانی تلگرام آلپاری و ???? پشتیبانی واتساپ آلپاری با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته آلپاری ☎️ در تماس باشید.

 

آیا برای استفاده از حساب دمو به احراز هویت نیاز داریم؟

خیر، قابلیت های حساب دمو آلپاری ???? بدون احراز هویت و تنها با سپری کردن مراحل ثبت نام ???? در دسترس شما خواهد بود.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: پنل شخصی آلپاری , احراز هویت بروکر آلپاری , تحلیل بروکر Alpari ,حساب سرمایه گذاری بروکر Alpari , نحوه انجام معاملات بروکر الپاری ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: